Zaterdag 20 april 2024 : Rijopleiding in het veiligheidshuis t'Stokt in Geel.

Deze opleiding begint s'morgens en duurt de ganse dag. 's Middags kunnen er broodjes besteld worden. Het juiste uur volgt nog.

Deelname bevestigen per mail met vermelding van naam en aantal deelnemers VOOR vrijdag 5 april aub ! Klik op deze link.

Zondag 21 april 2024 : Scherpenheuvelrit

Vespa wijding om 14:00 uur in Scherpenheuvel.

Het vertrek is voorzien om 12 uur aan het clublokaal.

Info volgt.

Open clubrit 2024.

Beste Vespisti,

De Belgian Vespa Days 2024 worden georganiseerd door VC Tessenderlo op 24 en 25 augustus. Zij openen de inschrijving eerst voor de leden van Vespa Club België, via de Vespa clubs.

Vanaf 15 december kan VCK jullie inschrijven. Gelieve hiervoor dit formulier in te vullen en het inschrijvingsgeld (75 euro per persoon plus 35 euro per kampeerplaats) over te schrijven op mijn rekening (Jo Verwimp, IBAN: LT11 3250 0764 6945 1873, BIC REVOLT21) met vermelding BVD2023 en namen van de deelnemers. Bij inschrijving stort ik dit door aan de organisatie.

KIJK JE MAILBOX NA VOOR HET ORIGINELE BERICHT

(HIER ZIT OOK HET FORMULIER DAT INGEVULD EN TERUG GESTUURD MOET WORDEN NAAR HET BESTUUR).