Welkom bij Vespa Club Kempen

Bedankt voor je inschrijving!

Door lid te worden van de club verklaar je je volledig akkoord met het reglement van Vespa Club Kempen !

Van zodra het lidgeld op onze rekening BE13 9731 8177 8539 is gestort op naam van Vespa Club Kempen, Velodroomstraat 12, bus A te 2440 Geel met vermelding van "Lidgeld en naam", word je toegevoegd aan de ledenlijst.

Vanaf nu mag je deelnemen aan al onze clubactiviteiten en die vind je op onze website https://www.vespaclubkempen.be op de pagina 'Events'.

We doen ritten in clubverband en rijden ook naar evenementen van andere clubs. Verder hebben we elke eerste vrijdag van de maand een clubavond in ons clublokaal 't Hofke, Stationsstraat 158 in Geel 0472 69 58 36 vanaf 20u30 tenzij anders vermeld. Leden en partners zijn welkom.

Op de website ga je de meeste informatie vinden die je nodig hebt om van alles op de hoogte te blijven op het gebied van Vespa evenementen in België. Als je voorstellen of vragen hebt, kan je die altijd mailen naar info@vespaclubkempen.be en dan bespreken we deze op de volgende bestuursvergadering. Als we de betaling van uw lidgeld ontvangen hebben, krijg je een lidkaart van VCK en VCB. De lidkaart vraag je aan iemand van het bestuur op één van onze evenementen. Reken op minstens één maand verwerkingstijd gezien we de gegevens ook moeten doorsturen naar de Vespa Club België.

Welkom bij Vespa Club Kempen en tot op onze clubavond of op één van onze clubactiviteiten !

Met vriendelijke groeten,

Het bestuur van Vespa Club Kempen.